fredag 25 januari 2013

bortblåst

nu är jag tillbaka och ni har nog funderat vart jag tagit vägen men nu är jag iaf tillbaka som sagt efter flera dagar utan inlägg.
jag har haft några dagar ledigt o jag har NJUUUTIT och mått gott. =).....har gått o blivit förkyld en långvarig o jobbig förkylning som gjort mig orkeslös. är till och med sjukskrivern vilket aldrig inträffar annars.........
är hemma o ooootroligt rastlös ,uttråkad. har mycket tid att fundera och det gör jag fortfarande ständigt. jag känner mig....hmm....jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. VILL så MYCKET men måste nog ändå inse att jag inte kan få som jag vill o det kan göra mig smått frustrerad.....grrr.....
inspirationen av att skriva är nästintill bortblåst och orken för att göra sånt jag alltid annars gjort (diverse sysslor hemma ) är oxå som bortblåst. hur ska jag bära mig åt för att komma tillbaka till mig själv?
försöker tänka positivt o på de fina , sköna braiga dagarna jag haft. jag är så otroligt nöjd att jag har  min allra bästa goa vän att prata med o gör att jag får tänka på positiva saker som gör livet värdefullt.
tänk om man kunde samla ihop alla bekymmer o funderationer i en säck o kasta i väg dem o sen bara få må bra o vara fri  , vilken lycka det skulle varit.....fortfarande har jag önskningar som inte gått i uppfyllelse men jag har inte slutat hoppats och en dag ,kanske inom en snar framtid kanske jag får känna mig fri o lycklig utan bekymmer o funderingar......


jag vill tacka er läsare för att ni hittat hit. bara jag får mer inspiration så kommer jag att skriva mer det är jag säker på. nu ska jag vila för mitt huvud värker o jag känner mig orkeslös.....hej så länge

Inga kommentarer: