söndag 6 januari 2013

pasta bolognese o telefon

.....på eftermiddagen har jag lagat mat : pasta bolognese. sen har jag bara slöat o pratat lääänge i telefon med en god vän =).......så glad av att ha dig i mitt liv ,du är guld värd =).....hör av dig när helst du vill =).....
maten hade jag klar vid 14.30 o vid 16 då kom roger o oscar hem. det  var bara för dem att lägga upp mat på en tallrik o värma i micron. dem tyckte dagens  mat var god.
avslutade telefonsamtalet för en stund sen och nu hänger jag här i soffan med datorn i knät. en tråkig kväll då det inte händer mycket........
fick  nyss veta att skolan inte börjar om förrän på tisdag ...hmm....men det är ju måndag i morgon o vanlig dag ....skolan nuförtiden är lite väl slapp kan jag tycka....nåja en dag kvar av deras ledighet sen återgår det till det vanliga och det ska bli skönt att få nån ordning på dygnsrytmen.
nu blir det lite vila sen blir det nog ta sig en dusch för att piggna till .....ha det bäst så är jag tillbaka senare.....

Inga kommentarer: