tisdag 8 januari 2013

jobb eftermiddag

jag har nu kommit hem efter att ha jobbat mina timmar. mesta tiden har jag jobbat framför datorn ,lagt in nyheter på webshoppen (www.handplockat.nu) ,så KUL och så FINA kläder som kommit o mer lär det bli vartefter veckorna går. =).....
jag har märkt upp de nya kläderna o hängt fram dem i butiken =) , packat o skickat iväg ordrar ,pratat i telefon ..ja jag har fullt upp alla mina arbetstimmar vilket är KUL. säger det igen JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA JOBB =).....
nu är jag som sagt hemma ,trött men jag mår bra eftersom dagen startade så bra med en behaglig morgon.=).....hemma är bara jag o roger. jag sitter i min soffa o han sover i nadra soffan. oscar är i backen o anton o hanna är uppe i garaget.
få se om det blir en prommis senare i kväll ,kan bli det men jag har oxå tänkt se diverse tvprogram som visas i kväll.=).....
ha en jättebraig kväll så är jag tillbaka sen igen...hej hej

Inga kommentarer: