måndag 7 januari 2013

tillbax...

vid datorn. fördriver lite tid vid datorn innan det är dax att springa ner på jobbet om nån timme. ....börjar ju inte förrän 11 idag....
jag har tvättat en tvätt och snart ska de hängas. men annars blir det inte mycket jag gör. måste ju vila mig i form för att orka jobba mina timmar =)....skulle inte ha nåt emot att sova en stund ,men jag biter i hop o håller mig vaken.....hoppas att jag nån natt ska få somna o sova bra.....jag har nu haft såå många vakna nätter då jag inte kunnat somna så jag har tappat räkningen.....men snart ska det väl vända vill jag tro iaf...=)......
jag har hunnit få i mig ett par koppar kaffe och jag har inte hunnit på jobbet ännu ,många koppar hinner jag nog emd under dagen.
oscar sover än. hanna är här o tvättar kläder. jag har varit ner o hjälpt till lite i tvättstugan....
nu ska jag hänga tvätt....
hoppas du får en fin dag bästaste vännen min.....=)
är tillbaka med fler inlägg sen under dagen  ,lämna gärna kommentarer =)...hej så länge...

Inga kommentarer: