tisdag 1 januari 2013

nyårsdagen med främmande o bullbak

roger o oscar for upp till garaget kvar hemma var jag. jag fick oväntat besök ,sååå mysigt =)....äntligen fick vi prata bort en stund i lugn o ro. tack för ditt besök min vän.=).....
åter igen ensam och inte blev det nån vila för jag hittade på att jag skulle baka kanelbullar medan bullarna gräddades så stekte jag plättar som blev dagens middag.....
därefter var det  behagligt att ta en dusch o byta om o vila en stund.roger kom hem sen kom oscar med en kompis hem.
nu ikväll kom en god vän för att käka bullar ,dricka kaffe o surra ,TREVLIGT....=)....kom o hälsa på sanrt igen....medan vi satt o surrade o såg tv (crocodile dundee 2) så kom anton o hanna hem. dem var hemma en stund sen for hela bunten o det blev nästintill tomt i lägenheten förrutom jag o roger.
jag ringde syster o sen tog jag en prommis över till hon. nu är jag åter hemma har gjort diverse måsten och nu sitter jag här i soffan framför tvn alldeles för mig själv åter igen.
anton ,hanna o oscar åkte upp till sovstugan för att dem ska sova där i natt och roger åkte efter dem dit upp.....
vad jag ska göra nu ...hmm....kanske se tv eller bygga pussel ,ja får se vad det blir.....
kanelbullar
lämna gärna kommentarer o gör mig glad hej på en stund....

Inga kommentarer: