torsdag 3 januari 2013

det blev tyst

strax före kl slog 22 blev det tyst här. roger la sig o sov o oscar gick in på sitt rum...hmm....o vad ska jag göra ? ....sitter här i soffan o försöker klura ut hur jag ska få in bilder på min blogg ,det funkar inte som tidigare kan det vara nåt fel med bloggen ,ja inte vet jag men jag hoppas det går till sig för att lägga in bilder det vill jag ju göra.
jag har rättat mitt keno ,men ingen vinst =)....men jag vann ju iaf 50 kr på skraplotterna jag fick i present i dag. =).....vinsten ska hämtas ut snarast.=)....
givetvis tog det inte lång stund då alla hade åkt då blev det tjat om att få köra helikopter....det blev en liten stund för sen tog strömmen slut o nu ska den laddas ordentligt innan det blir mer köra med den.....
funderar om jag oxå ska bädda ner mig snart ,men jag ska nog äta en macka innan så att jag kanske kan somna ,vill inte ha en sömnlös natt till......
drömma sött ja det gör jag alltid =)....drömmer o längtar ,nu är det nedräkning.....
sov gott o dröm sött ......kram

Inga kommentarer: