onsdag 9 januari 2013

eftermiddag

nu har det blivit eftermiddag. jag har slöat o slappat o sett tv idag mellan varven.
så ringde telefon en god vän hörde av sig =)....det blev ett långt samtal ,kul att höra av dig som alltid.=).....
sen började jag röra på mig ställde mig i duschen o tvättade håret o böt om. pratade en stund till i telefon och sen blåste jag håret gasnka torrt innan jag tog på mig ytterkläderna o gick ut en sväng...jisses vad varmt det kändes bara några minusgrader. tog en kort prommis ,lämnade in diverse spel o därefter gick jag åter hem.
ställde mig vid spisen för att laga mat ,dagens middag : potatismos ,fiskpinnar o hollandiesås.
jag o oscar har ätit de andra får äta när de kommer hem ,det är bara ställa in tallrikarna i micron o starta den......snabbt o enkelt för dem.
nu slappar jag i soffan med hörlurarna över öronen lyssnar på musik. telefonen ringde ,ikväll ska jobbarkomisarna träffas o surra o dricka kaffe.
springer i väg ner på jobbet lagomt till stängning kl 18 för att sen träffas. sen resten av kvällen vet jag inte vad som händer ,men skulle va kul om nåt kunde hända för jag vill inte bara sitta hemma o "tråka".
circle of trust zoe denim damaged light blue ( finns på www.handplockat.nu)

ha en fin kväll så kommer jag tillbaka sen.....hej hej

Inga kommentarer: