tisdag 8 januari 2013

tisdag ,skoldag

gomorron trött nånting.....la mig vid 23 men som vanligt låg jag o vred  på mig lääänge  o tänkte kunde inte somna.....men till slut somnade jag iaf o har sovit bra o drömt sött =)....
huvva så trött jag var när väckarn startade att väcka mig kl 06.30.....men jag klev upp utan att ligga kvar o somna om.
fortfarande megatrött men nu är jag vid datorn o har en kopp kaffe bredvid mig som jag snart ska dricka ur.om en stund blir det operation väckning av oscar som ska till skolan idag.
jag jobbar 14-18 idag har flera timmar att göra vad jag vill. =)...
tempmätarn visar -11.5 några grader varmare än i går. tvn surrar ,tv4 nyheterna o jag ska nu dricka mitt kaffe.
tack för din kommentar min vän ,alltid kul att höra av dig ,du gav mig ett leende.hörs snart =).....hej så länge

Inga kommentarer: