lördag 5 januari 2013

arbetsdag och nu...

trött efter att inte sovit så många timmar i natt o sen jobbat 10-15. nu har jag HELG.....=)....kom hem till en tyst o tom lägenhet men efter en stund så kom anton o hanna hem. dem vill ha mat .....
jag har precis tagit mig en dusch o bytt om. nu har jag intagit ryggläge i soffan lite vila kan jag väl vara värd innan jag börjar med nån mat till dem hungriga varelserna......inte mycket rast inte mycket ro här inte.....
trettondagsafton idag och hur jag ska tillbringa kvällen det vet jag inte....hoppas nåt kuligt händer....
jag har shoppat lite på jobbet idag ,som alltid känns det lite tomt på prydnader o grejs när julsakerna åker ut så jag har köpt några ljuslyktor o en ny duk ,alltid nåt. det är kul att shoppa lite =)....
tur att jag kom i håg i går att lämna in lotto för kvällen nu har jag ju chans på vinst både på keno o lotto.......=)......
nu blir det vila en stund sen blir det väl att fixa middag.....hej så länge

Inga kommentarer: