fredag 11 januari 2013

en kväll...

...i garaget blev det. =).....nåja det blev en mysig stund trevligt sällskap =) ,tänk så mysigt att tillbringa en fredagkväll på det sättet. =).....gör jag gärna igen.
nu är jag hemma sitter i soffan o gör ett inlägg. roger for ut för att hämta oscar som ville ha skjuts hem från bowlinghallen.....
gladiatorerna visas nu på tv4 o därefter är det ett avsnitt av farmen 21.30 på samma kanal.
blir nog att bara slappa o ta det lugnt resten av kvällen eftersom det är jobb för mig i morgon 10-14.
nån macka blir det nog att käka eftersom jag inte ätit mer än två skorpor i morse......
har precis kollat keno o inte många kronor i vinst...=(....
ja då är det bara att se fram emot morgondagens spel =).....tänk om jag skulle få vinna iaf  nån tusenlapp ,det kan jag ju tycka jag kan vara värd.....=)....
nu dax att se lite tv ...kommer tillbaka senare ....

Inga kommentarer: