måndag 14 januari 2013

hela dagen

ledig hela dagen och vad har jag då gjort ...hmm....få se .....ja de vanliga sysslorna ,tvätta diska ,plocka o sånt .....nu gräddas en ugnspannkaka...hur var det där med att sluta bedriva hotellverksamhet....ja men från o med idag är det stopp.....jag har inget för att jag passar upp o servar dem hela tiden ,dem är för bortklemade hela bunten.....
jag har pratat läääänge i telefon med en god vän ,vilket alltid är uppiggande =) tack min vän för att du finns i mitt liv ,du är guld värd. kram till dig.
kroppen värker så jag tror det snurrar om för mig snart......varningsklockan i mig ringer och den säger VILA MÄNNISKA.......
tycker nog att det kan vara min tur att bli lite bortskämd och ompysslad. behöver få känna mig värdefull som jag är.........tids nog blir jag nog ompysslad skulle jag tro=)......jag tänker , drömmer o lääängtar .....=).......
å jag som hade tänkt ut en sväng men allt eftersom tiden gått o det inte blivit varmare ute så har jag blivit lite förslöad.....måste hoppa in i duschen o byta om , men först ska jag ta ut pannkakan ur ugnen i detta nu.....
så nu var det gjort nu återstår det bara att avsluta det här inlägget innan jag hoppas in i duschen.....ha en braig dag så är jag tillbaka sen igen....

Inga kommentarer: