tisdag 8 januari 2013

rantat hela kvällen

kvällen tog en oväntad vändning. =)....sååå kul. =). jag har varit o rantat hela kvällen från strax före 19.30 till för ett tag sen då jag kom hem strax efter kl 22. en trevlig o mysig kväll =) , fler såna kvällar vill jag gärna ha. =)...
nu sitter jag här i soffan ,nyduschad har ätit skorpor o har en halv kopp kaffe bredvid mig , gott.
jag har inte sett nå tvn alls på hela kvällen ,men det gör inget för jag har haft en supeduper bra kväll med bästaste sällskapet jag kan tänka mig.
har missat svenska rivieran o så blev vi svenska hollywood fruar båda programmen på tv3 och farmen som visas på tv4. nåja jag får se dem på nätet eller reprisen som visas till  helgen.
i morgon onsdag är jag ledig ,skönt att vila o bara göra det jag vill ....=)....
nu se lite tv o slappa om nåt tag så bäddar jag ner mig o jag hoppas kunna somna o sova gott.
lämna gärna kommentarer ....sov så gott o dröm sött.....

Inga kommentarer: