söndag 13 januari 2013

gomorron söndag

vaknade för en stund sen  kl 08.15 och har klivit upp.gick o la mig strax före midnatt o somnade efter några minuter ,var nog riktigt trött. har varit vaken x antal gånger under natten men annars sovit hyffsat bra.=)
har myyyycket värk den här morgonen .....biter i hop o kämpar det är inget annat att göra.
idag är jag LEDIG.....=) så även i morgon måndag......=)har några lediga dagar underveckan som kommer o dem ser jag fram emot =)......behöver ledig tid att göra vad jag vill......
sitter här med en kopp morgonkaffe tvn har jag startat o tvättmaskinen likaså......=).....
ute är det kallt...brrr..... -16 grader......men jag tror att i dag ska jag trotsa kylan o gå ut en prommis men inte riktigt än för nu blir det soffhäng....
ha en bra morgon .....

Inga kommentarer: