lördag 5 januari 2013

lördag

...det är lördagmorgon o jag säger gomorron. väckarn ringde 07.00 inte klev jag upp då ,jag slumrade till och klev upp 07.50. har kokat mig en kopp kaffe o tvn har jag startat . haen en fruktanssvärd värk denna morgonen ...gaaahh.....varför ska jag alltid dygnet runt  lida av värk??? tänk om jag bara för en dag fick vara smärtfri......nåja ingen ide' att gnälla ,det blir inte bättre så jag kan lika gärna bita i hop o kämpa som jag alltid gör.......
här är det bara jag vaken lugnt o skönt. jag bäddade ner mig strax före 01.00 i natt o en stund senare somnade jag o har drömt sött =)......
tack för din kommentar bästa vännen min ,10 dagar kvar hur ska jag orka vänta så länge?......
hoppas du sovit  gott o drömt sött. ha en bra dag. kram till dig.
ska dricka kaffe o se tv4 nyheterna o sen fixa mig iordning för en arbetsdag. jobbar 10-15 sen efter det så har jag helg.....känns inte helt fel kan jag säga.....kramelikram

Inga kommentarer: