måndag 7 januari 2013

gomorron måndag

...gomorron måndag o ny vecka. sista lovdagen för kidsen i morgon återgår allt till det vanliga det blir mer rutiner igen. SKÖNT.
jag klev upp 06.55 ...trött efter att inte kunnat somna i natt. låg o vred ,vände o tänkte läääänge innan jag till sist somnade o jag har drömt =)......
när som helst kommer hanna hit då hon ska tvätta nere i tvättstugan. oscar sover. här är det tyst än så länge......jag dricker mitt morgonkaffe o lyssnar på tv4 nyhetsmorgon....
idag jobbar jag 11-15. det blir ett par timmars jobb framför datorn.
tack för din kommentar min vän ja jag håller oxå på bli tokig när jag aldrig håller på kunna somna på nätterna ,JOBBIGT så jag vet hur du har det ,lycka till nu idag =)....nu ska jag dricka kaffet innan det blivit för kallt hej så länge...

Inga kommentarer: