onsdag 2 januari 2013

onsdagkväll

dag 2 på det nya året är snart till ända. den här kvällen har jag inte gjort så mycket ,mest bara slöat o sett tv. en tråkkväll med andra ord. kom nyss hem ,har varit ut en sväng förbi mammas grav tänt ljus o pratat lite. det gör mig så ont att sakna henne så ......jag skulle ge vad som helst att få henne tillbaka min fina lilla  mor.....
de andra har kommit hem och tvn surrar. snart ska jag bädda ner mig o hoppas få sova lite i natt. drömmer sött det gör jag ju.....=).....
lottot gav mig ingen vinst ...=(....ungefär som vanligt. kenot gav mig några kronor i vinst.....
i morgon är jag ledig o då har jag tänkt ta lite sovmorgon ,få se hur länge jag lyckas sova då.....
stanna upp nångång ibland och lyssna på ditt inre.det har ofta mer att säga än du tror......
sov gott o dröm sött .....

Inga kommentarer: