lördag 5 januari 2013

nu...

är jag tillbaka igen =)....musiken strömmar ut från lurarna och jag sitter fortfarande framför datorn. =)....tänkte skriva några rader igen.....
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men nåt blir det väl. det har som sagts  i mina  tidigare inlägg inte hänt så mycket denna trettondagsafton , mest "tråkat".....
väntar på att få fler kommentarer =).....de gör mig glad.....=)....
fortfarande inte trött ,tidigare ikväll var jag trött men det har gått om o hur jag ska kunna somna i natt vete tusan. så fort jag lägger ner huvudet på kudden kommer tankarna som upptar min hjärnverksamhet o då är det omöjligt att kunna somna. =)...när jag väl somnar så drömmer jag alltid sött.
jag väntar ,längtar o hoppas.....=).....
hmm... ja just jag har ju glömt rätta lottot ,nåväl jag får väl ta o göra det kanske så har jag en vinst att hämta ut...=).....håller tummarna....=).....hej så länge...

Inga kommentarer: