söndag 13 januari 2013

en sväng o tv

...ja nu har kvällen passerat ,en tråkkväll ungefär som vanligt då. har varit ut en sväng förbi affären o graven men annars har jag bara varit hemma. det är ganska så kyligt ute o det ser då ut att kunna bli kallt nu ett par dagar iaf.....inte så kul.
 har en hemsk värk så jag har försökt vila o ta det lugnt. det har blivit mycket slöa i soffan o kollat tv.
nu visas en spännande film på tv4 speed 2 ,det är reklampaus så då passar jag på att göra ett inlägg. =).....
var är kommentarer på mina inlägg?.....nu börjar filmen  om och jag måste se den innan jag bäddar ner mig. i morgon är jag ledig men ska ändå kliva upp tidigt som vanligt. =).....oscar ska ju väckas o till skolan o jag får egen tid =).....
nu säger jag sov gott o dröm sött det ska jag snart göra ,men först se filmen färdigt.... kramelikram

Inga kommentarer: