måndag 14 januari 2013

måndag och ny...

vecka. gomorron eller ska jag bara säga morgon. för mig är det inte en god morgon iaf. jag har en hemsk värk lite mer än vanligt.....=(.....bäddade ner mig vid 23.30 det tog nåt tag så somnade jag har sovit hyffsat bra.
nya veckan startar med att vara kall -18 ...brr.....nåja det är bara att klä sig när man ska ut.
idag är jag ledig ...wiiie =).....kan behöva få vila i form inför kommande dagar.
mina planer för dagen är inte många , jag tar nog dagen som den kommer och ser vad som händer.
jag har kokat en kopp kaffe i vanlig ordning o snart är det dax att väcka en trött tonåring som ska i väg till skolan.
TACK för din kommentar min vän hoppas du fått sova bra o att du mår bättre idag.hör gärna av dig kram till dig....
nu ska här drickas kaffe ...hej hej

Inga kommentarer: