söndag 6 januari 2013

lediga söndag

gomorron är vaken nu. bäddade ner mig strax efter kl 01.00 det tog ett tag att somna pga mina tankar som snurrar runt innanför pannbenet. när jag väl somnat så har jag sovit bra o drömt sött =)....
jag har haft sovmorgon o vaknade  kl08.35. nu har jag startat tvättmaskinen ,plockat lite o nu satt mig här med en kopp nykokt kaffe. det blr att dricka kaffe ,slappa framför datorn o lyssna på tv4 nyhetsmorgon ett tag.idag är jag ledig =)
en kall morgon ,mätarn visar -19.....skulle det inte vara varmare ute o snöa idag ,för några dagar sen visade de snöfall i dag ,men det är det då inte.....nåja det är bara att klä sig ordentligt när jag ska ut i kylan.
när jag skulle plocka fram en snusdosa från kylen på morgon så upptäckte jag att shit ingen snus hemma....värsta paniken....gaahhhh....jag hittade snus ,roger har en dosa vanlig ettan portion hemma o det  var en j-kla tur för mig. jag måste hä mig ut o köpa sen.
TACK för din kommentar vännen =) alltid lika glad av en kommentar från dig. ja jag tror dig jag behöver få bli riktigt avslappnad o jag behöver så mycket mer ....=)....hoppas vi ses snart igen behöver verkligen få prata =)....
nu blir det att dricka kaffe ,hej så länge

Inga kommentarer: