onsdag 2 januari 2013

snart så...

...är snabbt tillbaka här....=)...sitter fortfarande här med datorn i knät. känner mig en aning slö ,kaffekoppen är urdrucken och tvättmaskinen är snart klar o i väntan på att den ska stanna så kan jag ju lika gärna ägna stunden framför datorn...=)....
horoskopet idag låter intressant idag  säger det  mig att en överraskning kommer att avsluta den här dagen =)...det säger mig oxå en massa annat och det stämmer klockrent.=).....det kan kännas att jag bär världen på mina axlar och att jag har många förpliktelser mm....
nåja jag tar dagen som den kommer och hoppas att horoskopet till viss del slår in idag.
det är en varm dag och det snöar inte. jag lyssnar på tv4 nyhetsmorgon o slappar.idag är det onsdag o det innebär lottodragning i kväll ,tänk om jag kammar hem en stor vinst det skulle verkligen inte va helt fel kan jag säga.....=)
nu har tvättmaskinen tystnat o jag ska hänga o vika tvätt o dona en stund ....hej så länge

Inga kommentarer: