måndag 7 januari 2013

jobb ,modell o nu...

...gick ner på jobbet en stund före jag började jobba kl 11. vill liksom vara i god tid för att hinna dricka kaffe o surra. =)......idag stod jag fotomodell för en stund =)...bästa fotografen är min jobbarkompis. =)....nya jeans från circle of trust i cool ljus tvätt (damaged light blue).....klart jag ville lägga ut bilder på dessa snyggingar =)....finns på www.handplockat.nu .
nåja har suttit vid datorn hela min arbetsdag ,finns hur mycket som helst jobb att göra. =).....
nu är jag hemma o jag ahr kokat en kopp kaffe käkat två skivor hårdbröd o nu blir det en stunds vila innan jag tar en dusch o byter om.
idag är en kall dag ...brr. nu visar mätarn -18. jag hade ju liksom tänkt ta en prommis i kväll men jag får se om jag har ork ,kläder har jag så jag kan alltid klä mig varmt. =)......vad mer jag ska göra ikväll vet jag inte....tar dagen som den kommer o hoppas på att nåt kuligt händer =).....
lämna gärna kommentarer o ge mig ett leende....hej så länge

Inga kommentarer: