fredag 4 januari 2013

gladiatorerna o musik i lurarna

efter att ha grejjat o donat. nu är julen bortplockad o det ska nu i kartonger upp på vindan. sen har jag sett gladiatorerna ,fredagsnöjet =).... sen blev jag rastlös o ville ut en sväng. åkte en sväng o sen upp till graven. nu åter hemma o jag tog på mig lurarna igen o nu ljuder musiken i mina öron. ja vad vore livet utan musik?? =).....allt går så mycket lättare när musiken spelar =)...
TACK för din kommentar min vän. =) kul att höra av dig.ja sånt kan ju göra en sjuk.....att bara behöva vänta o vänta....JOBBIGT.....=).....nedräkningen är i gång....=).....ha en bra dag o lek för mig med , tycker det är supekul att vara där o leka.
 själv  får jag  ha en kulig dag på jobbet i morgon. =)...
nu blir det  impossible 3 innan det är läggdax. kram o  sov gott 



Inga kommentarer: