fredag 4 januari 2013

jahapp då..

...var jag tillbaka här. fredag eftermiddag.....och jag har kommit hem från jobbet för ett tag sen ,innan jag gick hem gjorde jag diverse måsten på byn. det känns kyligt ute...brrr.....
skönt att vara  inomhus i värmen. jag har käkat en bit köttfärspaj o intagit soffan ,känner mig en aning trött. kanske skulle slumra en liten stund medan maskinen tvättar.
oscar har en kompis hemma ,dem har stängt in sig på oscars rum så här är det lugnt. tänkte jag skulle plocka bort julen om jag bara kunde få nån hjälp med att bära ner några kartonger från vindan......nåja helgen är lång ,men inte min helg....jag jobbar i morgon kl 10-15 o sen har jag helg......=).....
diverse spel är inlämnat o nu hoppas jag på en vinst....=) det skulle inte va dumt att få vinna en peng nu =)....
inga kommentarer ,tråkigt....
fredag och snart är det kväll vad skulle jag då ha hittat på?...hmm.....slappar o funderar lite....hej hej

Inga kommentarer: