torsdag 18 juli 2013

svammel


jaha å så var jag tillbaka vid datorn åter igen....hmm...och vad ska jag nu skriva ...få se jag har inte gjort så mycket. for i väg ut en sväng på byn medan det var uppehåll. har handlat några saker så som mjölk, yoghurt ,dricka och frukt.
jag har mest bara svamlat och grejat ikväll för vädret har liksom inte varit det bästa för att vara utomhus så jag har hållit mig inomhus för det mesta.
spelat keno som jag ofta gör tyvärr blev det ingen vinst men det förvånar mig inte.
Oscar har alldeles nyss kommit hem och nu är Xbox i gång och jag har ingen tv att se på...hmm....
funderar på att läsa min bok då i stället en stund.
känner mig otroligt slö och har fortfarande mycket värk , men än är det för tidigt att sova.....kanske skulle ta och dricka lite mer kaffe......
tror jag kommer tillbax lite senare för att säga god natt...hej så länge

Inga kommentarer: