söndag 18 september 2011

vart är...

orken ? ...den är tyvärr borttappad =(......jag letar inom mig o vill finna den o den lilla glada bruttan är oxå borttappad ....mysko vet ej vart de viktiga delarna av mig tagit vägen......
idag är en sån där dag då jag helst av allt bara vill gömma mig under täcket o vakna till en ny dag o hoppas på att den blir bättre.
jag har hängt o vikit tvätt ,bakat (en silviakaka o sibylla kakor) o lagat mat ( mjölkstuvade makaroner o köttbullar i krämig sås)  under dagen men oxå slöat här i soffan ,nån mer innehållsfattig dag har jag inte varit med om på hyffsat länge.trots att det varit en solig dag ute så har jag inte haft mer energi ,har inte ens stuckit ut näsan en sekund denna dag. skulle behöva röra på mig. få se om det blir en promenad senare ikväll.
oscar kom hem för ett tag sen jag är inte längre ensam. han pysslar med nåt jag vet inte vad i rummet o jag sitter här o kluttrar ner några rader.
kaffe skulle sitta fint ,ha en bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: