fredag 9 september 2011

grillmat o idol

fredagen har blivit kväll o här sitter jag i soffan o stoppat i mig grillmat som inte är alltför vanligt för att vara jag. jag sitter kvar här i soffan o ser idol 2011 audition som börjar kl 20.
men innan det börjar ska jag koka mig en kopp kaffe för efter mat måste jag bara få i mig kaffe o en snus ,så kallat efterrätt =)....roger ska snart åka i väg upp till garaget där ett gäng med pojkar håller till i kväll o skruvar.
kvällen blir att tillbringa framför tvn om inget annat händer.
kenot gav oss en vinst på 10 kr =).....i morgon är det dax att förlänga mina rader som just nu inte givit mig så många kronor i vinst. =(......
kvällens mat: super cheese bacon pepper meal...(tror jag det heter eftersom det var bacon  o jalapeno på hamburgaren )
idag har jag arbetstränat mina två timmar o därefter mest bara slöat eftersom regnet har öst ner en hel del denna dag. hoppas på bättre väder under helgen ,jag känner mig då lite piggare. värk det har jag som vanligt o det har inte blivit bättre med värken när jag plågat mig i veckan med att arbetsträna där jag varit i veckan.  redan nu gruvar jag mig för nästa veckas arbetsträning som blir på annan ort o ett tyngre jobb för mina stackars armar ,axlar o nacke. men nu ska jag njuta av att ha helg o jag hoppas denna helg blir bra. ha en fin kväll /tingeling

Inga kommentarer: