torsdag 15 september 2011

torsdagkväll

och jag har tillbringat kvällen hemma. känner mig seg så idag blev det pizza till middag som var rogers önskemål. huvudsaken är att få nåt i magen ,fast jag hade lika gärna varit utan pizza o käkat nån macka istället. men sån är jag =).......
anton for tidigare iväg till nån kompis och roger o oscar drog upp till garaget o sovstugan för en timme sen där dem hela bunten ska sova i natt. kvar hemma är jag. lite långsamt ,men ändå lugnt o skönt att bara slappa o se på tv. det blir att se tv en stund innan jag bäddar ner mig o läser min bok.
i morgonbitti kommer oscar hem innan han far på skolan så jag kliver upp ganska tidigt som vanligt. anton sover i sovstugan som sagt o är ledig i morgon men ska då i väg o jobba från morgon ,likaså roger jobbar o jag jag gör som jag vill hela dagen. =)......ingen större vinst på kenot i kväll ,bara 5 kr.
nu se lite tv ......hej hej

Inga kommentarer: