fredag 30 september 2011

gomorron fredag

vaknade tidigt så även denna morgon 05.20 ...grrr....varför så tidigt?...inte kunde jag kliva upp o börja rumstera den tiden när de andra sov så jag låg kvar o lyckades somna om en stund o klev upp 07.00. oscar hade precis klivit upp o han har cyklat i väg på skolan.
pappa är vaken men inte klivit upp än o anton sover i soffan ,undrar just när dem ska kliva upp. tvättmaskinen är startad o jag har vikit lite tvätt o druckit morgonkaffe.
har mycket värk i nacke axlar o armarna denna morgon så idag bör jag vila min kropp ,men känner mig rastlös......
skönt med fredag. =)....ser fram emot denna dag hoppas nåt kuligt händer.
tack anonym för din kommentar hoppas du sovit gott ,jag har sovit gott o drömt sött. hoppas du får en fin dag. /tingeling

Inga kommentarer: