måndag 19 september 2011

måndag

...morgon är här o jag är uppstigen o påklädd. sitter här i soffan med första kopp kaffe denna dag. en huvva så dimmig morgon ute o kall....brrr...kastade en blick på tempmätarn o den visade nu 0.4 grader varmt.
det är definitivt höst nu....=(.....sommaren är ett minne blott...=(....en kall lång vinter väntar oss.väckarn ringde 04.50 okristligt tidigt låg kvar 5 minuter extra under täcket i värmen innan jag klev upp för att klä mig o göra mig klar.
en ny vecka en  ny dag och jag ska i väg till luleå för att där arbetsträna på ett call center på samhall. kan va intressant att prova på att sitta i en telefonväxel eftersom jag aldrig provat det tidigare.det känns faktiskt bättre än de tidigare ställena jag arbetstränat på. men frågan är orkar jag ett sånt jobb på sikt? ja än vet jag inte.
nu kommer roger o oscar hem ,oscar bäddar ner sig en stund o vi drar i väg till luleå ,ha en fin dag /tingeling
jag åker in med roger o förhoppningsvis tar jag mig in till stan o åker buss hem i eftermiddag.

Inga kommentarer: