onsdag 14 september 2011

jobbigt...

...att ha huvudvärk o dessutom sprängande sådan i flera dagar nu.....kan påstå att det går segt.
har en förkylning i kroppen o den vanliga värken i kroppen....huvva så gnälligt det lät ,men ibland är det skönt att bara få gnälla en aning.
i veckan är jag i boden o arbetstränar ,det går inte speciellt bra ,är monotont o påfrestande att sitta/stå o montera ,men jag gör ett försök å kämpar så gott jag kan.
anton hämtade upp mig på morgon när jag gjort de timmar jag skulle o jag kom mig hem runt 10 och denna dag har jag mest bara vilat o önskat att huvudvärken ska släppa men icke det den är kvar ännu. onsdag i dag o jag har tagit en promenad ut för att lämna in vårt keno. inget lottospel för min del denna dag blev det....jag har ju keno iaf.
vad som händer ikväll....hmm....ja om inget kuligt händer så blir det nog bara att slappa o vila framför tvn. ha en bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: