söndag 11 september 2011

gomorron söndag

en förkyld söndag för min del. nu verkar förkylningen som legat på lur flera dagar vilja bryta sig ut o visa sig.....huvva.....men jag har ju känt att det  varit nå på g  i kroppen  så inte blir jag så förvånad. nåja är ändå pigg o jag klev upp 08.37  inte kan jag sova bort nå mer av denna dimmiga disiga dag.
jag har tagit en varm dusch o klätt på mig o har kokat en kopp kaffe o slagit ner rumpan i soffan o startat tvn.
idag är det 11 september o nu 10 år sen den tragiska dagen i new york det pratas om det på tv nyhetsmorgon.
vad jag ska göra denna dag har jag ingen aning om jag får se vad som händer. roger o oscar sover i sovstugan o anton hos en kompis. när dem kommer hem vet jag inte ,kan tänka mig att det blir senare i eftermiddag......nu ska jag dricka mitt morgonkaffe ......hej hej

Inga kommentarer: