onsdag 7 september 2011

kväll o bonde söker fru.....

...och kvällen har jag tillbringat hemma mestadels i ryggläge i soffan ,slappat framför tvn o sett  bonde söker fru på tv4 o andra tvprogram.....
jag har lyssnat på på regnet som praktiskt taget öser ner denna kväll mitt i veckan. de andra är som vanligt uppe i sovstugan o jag ,ja jag är som vanligt hemma ensam.
har precis käkat två ost o skinkmackor o druckit te ,nu funderar jag på att bädda ner mig o läsa min bok kanske somnar jag inte alltför sent.....
i morgon ringer väckarn 05.10 ....känns inte så där jättetrevligt  men men ...jag kämpar på ändå. kvällens keno gav ingen vinst =(......lottot har jag som vanligt glömt kolla ,men det får jag kolla en annan dag ....nu dricka ur min mugg med te ,sen leta fram boken o bädda ner mig. sov gott dröäm sött /tingeling

Inga kommentarer: