fredag 23 september 2011

ännu en ..

påväg hem till byn

werthers påse ,lite kvällsgotta =)

köpte  fin blomma o kruka på affären =)
regnig dag i september månad ,fredag kväll. kvällen har jag mest tillbringat hemma ,plockat, diskat, vikit o hängt tvätt nästan inte vilat nåt. roger o oscar kom ner på byn runt kl 20 och vi åkte på konsum för att handla några saker. nu är vi åter hemma o har placerat oss i sofforna ,käkar godis ,chips o digestivekex med smör o ost o dricker fanta. känner mig megatrött o snart tror jag banne mig att jag bäddar ner mig med min bok. roger o oscar åker till sovstugan o anton är hos kompis. jag får lite lugn o ro.
kenot gav oss en vinst på 5 kr o på mina egna rader vann jag hela 20 kr =).....att det aldrig kan bli nån högre vinst helst gärna en full pott =)....
nu ska jag kolla lite tv o när dem åker roger o oscar så bäddar jag ner mig. tror jag tar sovmorgon i morgon , ha en bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: