måndag 5 september 2011

måndag

jag har abrbetstränat i två timmar enligt planerat ,sen efter det har min dag varit bra =)....jag har vilat en stund på dan innan jag gick iväg på massage o därefter var det dax att gå raka vägen hem för att laga middag. bandspaghetti o  köttfärssås. jag har haft middagsgäster ,alltid kul att bjuda på mat när det jag gjort blir omtyckt. nu har kenodragningen varit o ingen vinst ikväll =(......
vad jag ska göra resten av kvällen vet jag inte ,men jag antar att jag tillbringar kvällen framför tvn. roger o pojakrna ska sova i sovstugan. dem far nog upp sen om en stund. anton är o rantar någonstans kring byn. roger skjutsar hem oscar tidigt i morgonbitti så han far härifrån till skolan. jag börjar arbetsträna kl 07.00-09.00. =(...huvva VILL INTE........
ha det så bra/tingeling

Inga kommentarer: