torsdag 29 september 2011

skärpning

...av mig nu har jag inte gjort ett inlägg sen tidigt i morse. men som jag berättat så har min far kommit hit o hälsar på o stannar ett par dagar o då hänger jag inte vid datorn lika mycket i alla fall inte lika mycket här på bloggen.
tåget var lite försenat o kom vid 06.45 o då klev en relativt pigg filur av tåget på perrongen o sen åkte vi hem till lägenheten för att få dricka kaffe ,surra o vila. pojkarna var hemma men var tvungen att mot deras viljor fara på skolan.
oscar kom hem vid 11.30 o anton kom hem vid 16 o sen har dem tillbringat mycket tid hemma för att få träffa morfar.
till middag gräddade jag en ugnspsannkaka med bacon ,snabbt o enkelt. när roger kom hem så for vi i väg ut för att handla o fylla upp kylen lite.
vi har spelat bingo på nätet o surrat innan vi åkte i väg ut en sväng o körde kring byn lite. nu är vi åter hemma o jag väntar att pojkarna ska komma hem snart.
nu ska jag fortsätta surra o dricka lite kaffe. ha det gott /tingeling

Inga kommentarer: