tisdag 13 september 2011

dag 2 ..

denna vecka o jag hann bara inte in här igår ,jag  hade fullt upp kan man säga. en regnig dag for jag till boden (05.40) för att arbetsträna i tre timmar....monotont o påfrestande för nacke axlar o armar.....jag hade tur o fick åka hem med anton då han slutade 11.10 o därför slapp jag vänta till närmare kl14 på bussen hem till byn.
när jag kom hem så ställde jag mig i duschen o tog på mig rena torra kläder eftersom jag hade gått omkring o väntat i boden i ösregnet. sen for jag ut för diverse ärrenden. i går kväll tog jag en promenad innan jag senare satte mig o såg tv.
jag är förkyld ,ont i huvudet ,lite bättre i halsen o svider i näsan ,få se om jag blir bättre el sämre under dagen. jag är inte sämst förkyld ändå ,men lite tungt går det.
idag är jag iaf ledig o slipper fara till boden ,SKÖNT......
nu är det tisdag morgon o jag klev upp 07.15 ...lite slö idag. oscar har cyklat i väg till skolan o jag sitter här i soffan med min första kopp kaffe för dagen......få se vad denna dag har att erbjuda.....ha det bra /tingeling

Inga kommentarer: