torsdag 1 september 2011

kvällsprommis

ikväll tog jag med mig ananaspajen jag bakat i går o for till lillebror o hans sambo när de andra åkte upp till garaget , varför sitta hemma ensam tänkte jag ......jag fick skjuts dit där var jag nån timme innan jag knatade hem ,skönt med en kvällsprommis i höstluften. var hemma ganska precis kl 21 o hade inte mer än låst upp dörren till lägenheten o klivit in då kom roger o oscar hem.
nu resten av kvällen ska jag bara slappa framför tvn o ta det lugnt o vila min värkande kropp.snart åker roger upp till sovstugan där han o anton sover medan jag o oscar sover här nere.
oscar ska till skolan i morgon ,roger jobbar ,anton är ledig från skolan o jag blir hemma ,undrar vad jag ska hitta på då?.....
kenot gav en större vinst ikväll ...5 rätt på en k6 med kungen gav oss 400 kr och en rad gav oss 5 kr.....det tar sig ,snart hoppas jag vi får in full pott .....=).......nu har vi ju lite att spela för ......=)......undrar om jag ska ta o dricka en kopp te för att bli varm efter promenaden ....hej hej

Inga kommentarer: