söndag 18 september 2011

söndag

och jag har vaknat (08.40) ,klivit upp ,klätt på mig o sitter o ser tv4 nyhetsmorgon o dricker mitt morgonkaffe.
ser ut att bli en fin dag ute =).....
vaknade med känslan ,faaan vad ska jag göra av mitt liv ? jag grubblar ofta över just det ,vad ska jag göra för att förändra mitt liv till det bättre.....mitt mål är att jag ska må så bra som möjligt , att jag ska vara nöjd över hur mitt liv ser ut. vissa förändringar måste ske för att jag ska kunna känna mig tillfreds o må bra.
än finns frågetecken som jag inte lyckats  rätat ut.
en vecka kvar att arbetsträna därefter bör jag kunna räta ut nåt frågetecken när det gäller jobb i min framtid men än finns det alltför många frågetecken kvar.....tyvärr.....
vad jag ska göra idag har jag inte riktigt nån aning om ,skulle behöva städa o såna nödvändiga sysslor. men tror banne mig att dammsugarn har bytt adress för den är inte här hemma ,den finns i sovstugan o den verkar aldrig hitta tillbaka hit där den ska bo i mitt städskåp...hmm.....tvättmaskinnen är startad och jag ska vika lite tvätt o sånt.
nu är jag kvar hemma ensam ska dricka mer kaffe o grubbla o kanske kommer jag fram till nåt vettigt.=).....ha en bra dag /tingeling

Inga kommentarer: