måndag 19 september 2011

I väntan på...

Att förflytta sig från punkt a till punkt b. Nu är ja iaf i den kommun jag ska vara denna dag några kilometer från där jag ska utföra dagens arbetsträning. När klockan börjar närma sig 09.00 får jag skjuts dit. Hade hellre legat kvar hemma i sängen under varmtäcket men det är bara att bita ihop o kämpa o se framåt. Grubblar fortfarande på olika förändringar jag ska göra för att bäst trivas o må bra. Förändringar kan behöva göras trots att det kan bli jobbigt till en början men så länge förändringarna för med sig nå gott kan jag bara se det positivt. :). Tog med mig en mackadet blir nog min frukost o lunch denna dag. Ser fram emot eftermiddag då jag kommer hem , behöver vila min värkande kropp. Har sovit asdåligt denna natt ca tre timmars sömn....nu ska jag sluta surra hej så länge

Inga kommentarer: