tisdag 6 september 2011

snart är..

..denna tisdag vecka nummer 35 över ,veckorna springer iväg. en regnig dag , uppehåll i kväll ,lite kylig men huvudsaken är att regnet upphört. nu behöver vi inget mer regn ,så sol titta gärna fram för jag skulle behöva lite energi av dina strålar. =)......
ikväll har vi rantat lite ,kul att inte bara sitta hemma inom dessa fyra väggar. =)....roger o pojkarna är nu uppe i sovstugan o jag är hemma ,tvn surrar.
i morgonbitti kommer oscar hem innan han cyklar till skolan. jag tar min cykel o cyklar i väg på jobbet =(....tidigt ,vid 06.30 cyklar jag i väg o väckarn ringer 05.10 för att jag ska hinna piggna till o dricka mitt morgonkaffe.
funderar på att bädda ner mig o läsa min bok nån timme innan jag stänger mina två blå. jag säger nu sov gott dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: