måndag 26 september 2011

eftermiddag

har jag mest bara tillbringat i soffan o vilat min värkande kropp ,jag somnade en stund o huvva det var skönt ,blev efter den sovstunden piggare. ställde mig vid spisen runt 15.30 tiden för att laga mat idag blev det kycklinggryta o ris till pojkarnas förtjusning ,en av deras favorit maträtter. =)
känner mig nu slö o jag tror jag tillbringar kvällen hemma o bara slappar o ser på tv. roger o pojkarna är hemma men kan tänka mig att dem drar i väg upp till garaget o sovstugan på nåt tag för  att skruva  o sen sova där i natt. jag får en kväll hemma i ensamheten.
jag har inte varit ut en sekund denna dag o jag känner att jag skulle behöva röra lite på mig men det ser ut att bli regn när som helst.....typiskt ......har det inte regnat nog nu? jaja jag kanske tar en kort promenad ...... ha en bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: