onsdag 28 september 2011

ett bad...

....i kväll har vi haft främmande av en god vän ,tack för titten. =) alltid lika trevligt få ett besök av dig. sen blev det en oplanerad sväng upp till garaget med pojkarna. kul när det händer nåt =).....när jag kom hem vid 20.45 spolade jag upp ett bad o kröp ner i det  heta vattnet ,skönt för att få värme o värken lindras.
 efter ca 20 minuter klev jag upp från badet o nu sitter jag här i soffan har käkat smörgåsrån o dricker te ,kvällens fika. jag fördriver tiden framför datorn o tv i väntan på att anton ska komma hem ,han ringde för en stund sen o meddelade att han sover hemma här i natt o kommer nångång efter 22.
ikväll blev det ingen vinst på kenot o lottot har jag glömt kolla.
nu ska jag se slutet av idol som visas nu på tv4.....sov så gott o dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: