torsdag 22 september 2011

käftgrävarn o ärrenden

....o här sitter jag igen. har varit på språng på morgon o förmiddag. cyklade i väg på jobbet i rasande fart på morgon ,regnet hade lugnat sig lite , ett ärrende mindre. pengar får jag om ett par dagar =).....därefter hem en stund för att sen hoppa upp på cykeln för att dra till käftgrävarn. inte kul men ett måste.
tanden som jag rotfyllt o en ny krona på jäklas.....roten har börjat spricka o det kan bli så illa att jag måste dra ut den o de tusenlapparna jag lagt ut på att laga den tidigare i år var förgäves , men än så länge har jag den kvar o har jag tur slutar den jäklas ,annars ska den ut ögonaböj.......
nåväl hemma igen strax före 11 skönt att vara inomhus för nu öser regnet ner ute igen......jag har hängt o vikit tvätt o startat ytterligare en tvätt.....känner mig trött o har värk så jag bör inta ryggläge en stund innan det är dax att dra iväg på massage i eftermiddag.
dagens lunch =)

gårdagens shopping:  en kofta ,ett par leggings o en top =)
hej på en stund

Inga kommentarer: