fredag 2 september 2011

ja det är fredagmorgon

hääärligt med fredag för då äre ju helg....=).....morgonen startade tidigt 05.55 vaknade men låg kvar i sängen o klev upp vid 06.45.....städat lite o tagit en dusch o klätt på mig. oscar är klar o redo för att cykla i väg till  skolan. jag har kokat en kopp kaffe o slagit ner rumpan i soffan.
huvva så j-vla mycket värk i min axel o nacke ...typiskt jag som hade velat få nått gjort denna dag. =(....nu får jag se vad jag orkar med att göra.
fick meddelande av lillebrors sambo som kommer hit med sötagnes  o dricker kaffe nu på morgon.
anton kan jag tro ligger o sover i sovstugan eftersom han är ledig idag , han som skulle göra lite ärrenden sa han...hmm.....risken är stor att han sover länge.
dagens väder : mulet o regnet hänger i luften.
nu ska jag dricka mitt kaffe o kolla lite tv4 nyheter ...hej så länge...

Inga kommentarer: