torsdag 1 september 2011

promenad film ,promenad

......på morgon tog jag en promenad som jag redan nämt då var det riktigt kallt ute tyckte jag....brr....sen har vi varit hemma o praktiskt taget bara slöat ,startade en av filmerna som jag hyrde i går ,men faan den hade jag ju redan sett ,typiskt mig om jag hade kollat o läst mera noga så hade jag ju kommit på det innan jag hyrt den.......nåja ......jag somnade en stund o sov här i soffan.
när jag vaknat efter ett tag så hade solen kommit fram o jag tog en promenad för att återlämna filmerna. riktigt skönt höstväder ute.
werthers original ,grymt gott =)....
 när jag åter var hemma så tog jag en dusch o nu är jag här vid datorn. oscar ser tv o är fruktanssvärt rastlös o han mår avsevärt mycket bättre ,andningen är nu bra. det blir skola för han i morgon.
filmen vi såg i går kväll jag o oscar ,dinner schmucks var bra o vi skrattade en hel del så betyget vi gav den var + betyg =)...sevärd komedi.
funderar på att koka en kopp kaffe ,känns som att jag behöver lite energi. trots att jag vilat en hel del i dag så är värken densamma ungefär....=(.......nähäpp koka kaffe var det ju  nu.....

Inga kommentarer: