måndag 26 september 2011

svenska hollywood fruar

veckans avsnitt är slut ...en hel vecka till nästa avsnitt ,ett av mina favoritprogram. =)......måndagen är snart över klockan har passerat 22 jag har kokat en kopp te o ätit smörgåsrån. nu surrar tvn på tv4 nyheterna. oscar sover här hemma i natt o han har nog somnat för det är då tyst. roger o anton är inte hemma ute o ränner innan dem åker upp till sovstugan.
ikväll har jag varit i väg ut o handlat lite för att fylla på kyl o skafferi ,alltid nåt som behövs handlas. resterande av kvällen har jag bara varit hemma.
det är tråkväder ute ,regn ,regn o bara regn....=(.....
kvällens keno gav oss en vinst på sammanlagt 20 kr....=).....
funderar om jag ska spela lite harpan en stund innan jag bäddar ner mig med min bok....=) .....ha det bäst ,sov gott o dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: