tisdag 20 september 2011

och..

....nu är det tisdag ,god morgon el jag tror jag tar bort ordet före morgon...hmm....vaknade 05.45 kliver upp oscar kommer hem från att ha sovit i sovstugan kryper ner i sängen igen ,somnar om.
vaknade strax före 07.00 kliver upp regnet det öser ner , huvva tråkväder denna morgon andra dagen denna vecka som har nummer 38. jag är ledig får vara hemma o vila min värkande kropp.
gårdagens arbetsträning gick faktiskt hyffsat bra. visserligen blev jag stel i nacke o värken ökade av att sitta still vid datorn o telefon trots att jag var upp o rörde på mig då o då. jobbigt o uttröttande att pendla de milen o väntan på bussar. det blev en lång dag o jag var "däckad" när jag till slut var hemma strax efter kl 15.
nåja jag gör min arbetsträning som planerat denna vecka ,men sen vet jag inte vad som händer hoppas att vissa av de frågetecknen jag har kommer att bli uträtade. en sak vet jag o det är att nu börjar förändringarna i mitt liv........har en del att fundera över......
nu dricka lite mer kaffe /tingeling

Inga kommentarer: