söndag 25 september 2011

pastagratäng ala annelie

....jag ändrade mitt beslut gällande dagens middag istället för karre'kotletter så blev det pastagratäng. enklare o snabbare. jag har ganska mycket värk o jag behöver hinna vila min värkande kropp innan vi åker bort.
 pojkarna kom hem för en stund sen ,vrålhungriga o dem hade tur att gratängen var precis klar för att ätas när dem kom in genom dörren ,det kallar jag en bra timing =).....roger kom nu oxå hem igen och nu käkar han oxå. pojkarna har farit upp till farmor o farfar för att hjälpa till med att plocka potatis medan jag o roger kommer upp lite  senare när jag vilat mina axlar o armar ett tag.
ikväll blir det att spela bingolotto för nåt annat finns inte att göra denna vanliga tråkiga söndag......
ingredienser till dagens tidiga middag

pastagratäng ala annelie ,mycket god =)
 tack för din kommentar anonym hoppas du har en bra dag ,ha en fin eftermiddag =)  /tingeling

Inga kommentarer: