lördag 24 september 2011

lördag kväll

...hemma. har haft ett gäng ungdomar hemma en stund o roger o oscar oxå. anton o hans kompisar åkte vid 20.30 o roger o oscar åkte vid 21. kvar hemma ensam blev jag ,nu är det lugnt o skönt. jag har kollat på tv3 mamma mia musikalen ,väldigt bra film =)......abba har gjort bra musik.
sitter nu här vid datorn o gör inte så mycket. eftersom anton o hans kompisar o oscar sover i sovstugan fick inte roger plats så han kommer  hem snart ,tror jag ,  då blir det nog en sväng ut på byn om det inte blir alltför sent o om jag är vaken.
annars har det inte hänt så mycket denna dag o kväll, en händelsefattig dag o kväll med andra ord ,tråkigt jag som hoppats att nåt roligt skulle hända.
kvällens kenovinst blev 30 kr =) själv vann jag på mina egna rader 5 kr =) o lottot gav mig en vinst på 18 kr....jag kan inte kalla mig rik på de kronorna jag vunnit ......hej så länge

Inga kommentarer: